1 april

Idag är det första april, och jag har faktiskt inte blivit lurad idag :D
eller jag tror inte det iaf :P . Dagen var mycket bra . Sov i Ram så
tog nio-bussen in till Vetlanda . Packade upp massa nya varor,
och larmade dem . Det är mycket roligare än vad det låter :) sen
åt jag lunch, med Frida . På chili thai blev det , hon är fortfarande
lika trevlig Frida :) Lite nytt har även blivit inhandlat . En tröja, ett
hårspray och ett par solglasögon :D sen har jag fått en väska
med . Jag åkte med K-bergabussen hem, så jag träffade Jesper
för än gångs skull :) Och nu sitter jag hemma och läser FRIDA och
OKEJ . bra tidningar (Y) Erik är nominerad som en av 20 anledningar
att se på tv, i FRIDA-tidningen . Tycker det är häftigt :DD .

annars ska jag ut och springa lite nu i det underbara vädret,
det är helt otroligt . Blir så jäkla glad av det med .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0