2 april


 En vecka tills vi hämtar dem :) oja, jag saknar dem! <3

Dagen var bra, mycket bra :) jag har lärt mig mkt!
testade ju på mycket nytt . Massa nya as snygga
kläder kom idag med . Så himla roligt och få se
alla härliga vårkläder måste jag erkänna :D
Lunchen åt jag på Withala, det var påskkäk ju !
det var gott, sällskapet var trevligt :) sen köpte
jag två tröjor med ;P mamma & tihas kom och
hämtade mig med, Tihas hade varit hos en
läkare och kollat upp sitt knä, så det passade
att jag åkte med dem . Och nu sitter jag här och
ska snart ut i det fina & underbara vädret . Tror
att jag ska ringa Ickis med ! :) annars blir det
och fortsätta lite med So-läxan om praoen ! :)
måste ju sysselsätta mig med ngt skolarbete!
ha det bra! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0