21 april

Denna dagen var bra !
de flesta, jag betonar verkligen
de flesta i min klass är underbara!
annars fick man ju höra från dessa
underbara att "miss.snyggast" tkr
vi är respektlösa mot henne i vår
klass, bättre än oss är hon med
så jag inte missar att påpeka det xD
 jag tänker inte sätta mig in i frågan,
men jag kan iallafall säga att om det
inte passar lilla damen har hon nog
inga problem att få byta klass :) .
(en kontring från påhopp via..bdb..)

annars har jag haft ont i huvudet i
stort sätt hela dagen . Men skoldagen
gick att genomföra ändå . Ser fram
emot helgen . På fredag är det mys
och tunnbad med de mysigaste tjejerna.
& på lördag ska jag in till Växjö och sova
hos Lina för Jimmi jobbade ! det ska
bli jätte trevligt .

Nu ska jag se Jerry Springer, det är
så jävla kul med allt folk som gör bort
sig xD . Vilka problem man kan ha då..
fula är dem allihopa med :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0