22 april

IDAG ÄR DET INGEN VANLIG DAG
FÖR DET ÄR ÖLLERS FÖDELSEDAG :D
HURRA HURRA HUUUUURRAAAA !
grattis killen, hoppas du får en kanon dag !

Nu sitter jag hemma hos mormor & morfar
och ska snart gå ner till ickis :) . Vi måste
prata lite innan skolgårdsfesten på brors
skola ! Dagen var jätte mysig tycker jag !
Det flöt på riktigt bra och jag kände mig
inte trött eller hängig . På inriktningen var
jag och Ida ute och sprang . Vi hann ju
prata endel med, det var också jätte mysigt.
Du är så underbar tjejen, alltid min Ida :) <3
sen tog jag min egen buss hela vägen ner
till Ram, någonting som inte var poppis hos
busschauffören xD . JIMMI ! jag har hittat
morfar andra godisskåp, och tro det eller ej,
men han har ett tredje med :D haha ! Jag
tycker det är lite kul att han gömmer godiset
för oss ;) . men han vill oss bara väl, kanske ;) ?
Nu ska jag ner till Ickis, eller först ska jag läsa
bloggar, sen ner till Ickis . xD
puss&kram ha en bra dag ! ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vi måste ses snart! :)

2009-04-22 @ 18:15:26
URL: http://amandabrusewitz.blogg.se/
Postat av: Ida

du är alltid min elin :) <33

2009-04-22 @ 21:28:27
URL: http://idaarmittamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0