24 april

Bussen in till Vetlanda skulle åka
klockan 08.35, så man hade ju
tid att bara sitta och umgås i skolan
medan vi väntade på bussen . & det
gjorde jag också . Jag, Stina, Ickis,
Henke H och Oscar P satt och spelade
kort . Det var faktiskt riktigt roligt . Jag
vann faktiskt en gång ;) sen gick vi
ut till bussen vid halv . Då hade Julia,
Ida och Hanna också kommit . Men
precis när vi kom stängde chauffören
bussdörrarna och började köra XD .
vilken panik vi fick då, eller jag stod
bara och gapade men det är panik
från min sida :P Men han skulle visst
bara köra undan så sopgubben kunde
komma fram XD . På kommunen där
vi var först tycker jag att det var rätt
intressant, värre var det sen på
ungdomsmottagningen, visst jag
lyssnade . Men inte intresserat .
När vi kom hem hade vi två timmars
rast . Det var skönt . En stor del av
klassen satt på rampen och pratade.
Jag passade på och snacka lite med
Jossan & Anna som satt och solade
mot väggen med, mysiga tjejer det :)
På hemkunskapen hade vi praktiskt
prov . Det gick skit bra, fast jag var rätt
stressad så jag var helt slut efter XD .
resultatet blev väl gott . potatisklyftor
med köttbullar . Jag gjorde köttbullarna
och Pirre-Pierre gjorde klyftpotatisen .
Elin: va hård potatisen var..
Pirre: aaaa...förlåt...
Elin: lugnt, men hur kan den se så
färdig ut utanpå?
Pirre: jag tog extra soya, läraren
ska väl ändå inte provsmaka ?
Elin: Hahahahahahah XD

Jag åkte med Jimmi hem och sen
klockan halv 6 åkte vi till Tolg för han
skulle spela fotbollsmatch och Lina
skulle möta upp mig så skulle vi
kolla tillsammans . Det blev 1-1 :)
jag frös ganska mycket och myggorna
var på mig ! Sen åkte vi hem till dem
i Växjö kollade lite på Tv, sen sov vi :) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0