27 april


Idag fyller världens bästa & snyggaste Carro år :D
hoppas du fick/har en underbar födelsedag för det
är du verkligen värd :) jag älskar dig massa <3

Dagen har varit både bra och dålig . På morgonen
började vi med handledartid, sen tyska . På tyskan
hade vi ett oförberett prov . Läs&Hör . Det var inte
speciellt svårt, men jag blev trött och fick ont i
huvudet av allt kollanade från papper till papper .
På fysiken jobbade vi med frågor i mina böcker .
när jag var färdig med frågorna fick jag reda på att
det fanns facit på sidan 310 :P . Men det sket jag i
för jag lärde mig faktiskt endel :) Sen var det mat,
min hatmat vitlöksås.. det var inte bara viklöksås.
Det var pasta och någon mer biffaktig sak xD .
På rasten kollade vi på filmer från 91orna när
de var i Bäckaby när de gick i sjuan . Malin
och Nikolina :P och de var så jäkla småsmå xD
Sen var det svenska och då kollade vi på filmen .
jaa..efter typ 15-20 minuter ;) vi skulle kolla på
kanonen från början men den krånglade så
mycket . Så spolade vi och sen helt plötsligt såg
vi att det var stället där vi slutade på förra lektionen.
Då skrek ju alla : STOPP ! och då tryckte Camilla
stop, istället för play . haha , det var otroligt roligt .
på matten skulle vi göra vår diagnos, men då
sa jag att jag hellre gör den imorgon . Så då
jobbade jag mera i röd kurs istället :) . So:n gick
faktiskt fort, om den var så rolig vet jag inte .
På vägen hem fick man sällskap av Lina som
skulle till sin pojkvän och därför tog vår buss .
Vilken trevlig tjej ! vi babblade hela vägen hem
om allt möjligt ;) .

Nu ska jag plugga matte, fysik och tyska .
sen ska jag nog se klart Jakt&Fiske . det
var skit roligt program xD ikväll blir det
90210 såklart :) puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0