29 april

Jag orkar inte dra någonting om
första lektionen, jag var bara så
jävla arg och ju mer jag tänker på
det desto argare blir jag ! de flesta
vet vad jag tycker och tänker om
det ändå . Men iallafall så var jag
med på engelskan . Det var roligt,
men på slutet behövde jag en
paus så då började Hanna & jag
snacka om Andra Avenyn xD .
sen var det lunch . Jag minns inte
ens alla som var där :P typ 90 %
av klassen iallafall ! men det var
trevligt, och då hade mitt humör
lugnat ner sig lite :) . På tyskan
satt jag och Stina och skrev hemliga
meningar till varandra xD och anton
pratade med oss hela tiden, tillslut
fick han byta plats XD . på inriktningen
skulle Ida och jag ut, och sen hängde
Julia på med ! men jag hade ont i
huvudet så vi sprang inte . Men Ida
hämtade Issa och det blev faktiskt
en riktigt trevlig promenad :D .

Nu ska jag snart plugga lite, Jimmi
ska hjälpa mig men eftersom jag
satte mig här så gick han någon
annan stans :P . Sen ska jag ringa
Ickis :) pusspuss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0