3 april


"..Solen skiner, himlen är blå, vad det är skönt att leeeeva dåå.."

what a lovely day? helt kanon är det (Y)
allt blir så jävla enkelt i detta väder .
på morgonen skulle jag ju ta min vita
jacka, den passar ju bättre nu än den
svarta . Men, jag har ju alla mina viktiga
saker i den svarta . Så jag hade ju
varken busskort, pengar, Ipod eller
tuggumi med mig . Som tur var fick
jag ju pengar av mamma
Prao idag med, på morgonen var det
bara jag och Sara där, så då blev det
att prata lite med henne :) det var jätte
trevligt, hon är så cool :D sen kom
varorna, massa snygga vårkläder ;D
tog en lunch, idag blev det McDonald´s..
Jesper svarade i telefonen men eftersom
det gått så många signaler trodde jag ju
att det var telefonsvararen :P Så blev en
lunch utan honom :)  men det gick med !
Nya inköp gjorda även idag . Bland annat
en cardigan, vit & tunn . Helt perfekt i sommar.
Sen ett par solglasögon och lite smink ;D .

Nu ska jag ut i solen och steka :D läsa
lite samtidigt . Sen ska jag ringa Ickis :)
När min inspelning av Ciao Bella är klar
ska jag självklart se på den :D & ikväll
blir det bara mys med familjen .
jag hänger inte med ann och dem till
UP, för jag kommer nog aldrig in ändå :D
ha en bra dag!

ps, sara hittade ett par as snygga jeans
till mig ! 1099 kr, så det blir och köpa dem
på tisdag ;) . Fyfan va snygga de var :D ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0