5 april


Ska väl berätta om den fortsatta kvällen igår .
vad som hände efter att jag tvättar bilarna vill
säga :) mamma kom, och vi åkte ner till Ram
med grejer till tihas för han ville inte komma
hem hit till mig och pappa . Sen åkte vi och
hämtade en familjepizza, Mamma Mia blev
det . Skit god, jag fick ju pommes & kebabsås
till med ;) . När vi kom hem åt vi, sen kollade
vi på Robinson . Fyfan va bra att Erik & Angela
vann mot Christian & Rafael, :D ! men det var
synd att de förlorade så de hamnade i örådet .
Men jag fattade inte riktigt.. ville Erika ut eller
hade de satt ihop en pakt mot henne..? Men
Valpen måste väl snart ut, han ser ju ut som
om han faller ihop och dör av svält när som
helst :O . jaja, får se nästa vecka . Tur att Erik
är kvar tills Lina & Jimmi kommer hem iaf :)

På tal om Lina & Jimmi har jag just fixat med
Linas bil, bytt däck, vaxat den med mera . Det
blev jävligt bra ;) får väl ta pappas bil sen med
så blir han glad :) . Mammas bil är för stor ;)
Nu ska vi snart äta lax, potatis och kall sås .
tyvärr inte gravad lax, men det får gå ändå !

vart vädret tog vägen vet jag inte, men jag
hoppas att det kommer någon gång igen
i veckan, nu när vi väl har lov, :D !
ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer
Postat av: rebecca

jag älskar din blogg elin <3





/ glömde skriva namn , haha :D

2009-04-05 @ 23:35:54
URL: http://rebeccafridsall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0