7 april

En underbar dag . Somnade sent igår, vaknade sent idag .
Men jag mådde helt okej ändå ! Drack två glas vatten & sen
sprang jag och tihas en runda, det var underbart :) fast det
var ju lite snö kvar, så där fick vi gå så vi inte halkade, :P .
Nu åker tihas ner till Ram igen och jag ska väl städa mitt
rum :D . Funderar på och köpa ny garderob faktiskt , :) .
I en av dörrarna på nuvarande garderob är det ju ett stort
hål sen jag slog till där med träpinnen , :) ! kanske ska
möblera om när jag ändå är i farten..? jaaja, vi får se .

ikväll är det Andra Avenyn igen, förra avsnittet hade kunnat
vara det sista . Det kändes ju så upplösande typ :P . men
jag är bara glad över att det är flera :) innan andra avenyn
är det hockey . vet inte om jag vågar kolla . i söndags när
jag kom in i tvrummet och började kolla gjorde ju FBK
två mål på 19 sekunder :P . haha, jag ger HV otur tror jag :)
men jag börjar väl kolla, blir det ett mål får jag väl sätta
mig nedanför handfatet på toan och lyssna på radion ;) .
ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0