BROR/BIKT


Min söta bror är på hockeycup i helgen och spelar mot många
utländska lag. Han är jätte nervös men han har säkert jätte roligt !
Jag önskar honom all lycka till, och hoppas han kommer hem glad, :D

Nu är Lina & Jimmi här :) jag skulle fixat maten, men det missade
jag helt för jag satt och biktade mig på Stina-Lees blogg xD haha,
tycker att det var en rolig grej faktiskt ;) . Annars var jag och mini-hampus
ute och hoppade på studsmattan med . Sen lekte vi katten & hunden .
han skällde och jag jamade :P haha . Men sen blev han en tiger :O .
då låssades jag bli rädd xD . jaaa, det är för roligt . Säger som Ida,
"man blir barn på nytt" :D haha . På tal om Ida, hoppas att du hittar
din telefon . Fast jag kan lova att den kommer tillbaka när man åker
med våran ärlighets buss :D hehe . nu ska jag fortsätta bikten som
jag fick avsluta :P . puss & kram !

Kommentarer
Postat av: Becca

din bror är verkligen super söt :D

2009-04-21 @ 18:15:44
URL: http://rebeccafridsall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0