16 augusti

har sovit i omgångar idag, nu vaknade jag och ska väl vara vaken.
blir inget bloggandet idag, är inte på humör för sånt nu och det går
ut över er med, haha . Tre dagar kvar till skolan nu, ingen kommentar..

svar till anonym kommentar : Braås ligger 2 ½ mil från Växjö och kanske
tre mil från mitt hus . Vad man gör där? haha, tidigare i mitt liv har jag
tränat gymnastik där, i höst blir det att besöka det i samma lokal men med
ett nytt uppdrag, faktiskt som ledare tillsammans med Linnea , dedu . och
ja, jag vet att ni vill ha fler bilder . Men det är liiiiiiiite svårt att fixa utan kamera .
haha , tack så mycket i övrigt . För att du både tipsar och peppar :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

de kommer bli kul att vara ledare med dej!(:

jag fick ng papper på 2 kurser som ä nu i höst vi kan ju kolla på dom och se om vi ska åka?:)

2009-08-16 @ 16:53:20
URL: http://lgustafsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

skrev fel adress innan

jag gjorde en ny blogg nu igen:)

2009-08-16 @ 16:57:27
URL: http://gustafssonl.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej , var var ni nånstans då har du stuga där elr var var du?:)

2009-08-17 @ 22:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0