18 augusti

and elin is back :D haha . hade mycket igår så blev inget
bloggande . Men jorden verkar ju inte ha gått under för det .

idag klarade jag mitt teoriprov för moppen, det var riktigt skönt
att ha det avklarat & det var inte alls så svårt faktiskt . Så därför
är jag väl värd ett grattis ? jag ska inte ta upp något om morgon-
dagen , dels eftersom alla tjatar om det och dels för att jag tänker
uttala mig efter skoldagens slut . Men idag köpte jag en ful kofta ,
nej , den var inte ful . bara lite speciell och jobbig att ha på sig :D
nu vet jag inte vad jag ska göra resten av kvällen, ska ringa Ickis
och lyssna på vad hon har köpt idag på Ullared . vi hörs, åpuss <3

justdet ! Lillsnorran & Jossan ska ha ett stort tack idag för att de
fixat en munkjacka åt mig som jag i övrigt får imorgon ;) haah .
det var verkligen skitschyst tjejer . Kärlek på er <3

svar till anonym : Vi sov inte i någon stuga utan Anns pappa kom
och hämtade oss på natten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0