19 augusti

jag tror att jag somnade vid elva tiden igårkväll :)
jag vet att jag vaknade cirka klockan 04.48 .
jag vet också att jag låg vaken ett bra tag sen .
jag vet mycket väl att jag kollade på mobilen 05.26
jag vet mycket och då att jag läste fram tills 05.56 .
jag vet att klockan nu är 06.15, att jag ska gå till
bussen om 45 minuter , så lång tid tar det inte för
mig att sminka mig och äta frukost . Så jag hann
med att sitta vid datorn, annars går jag bara runt
i huset och väcker alla andra . Typ som bror, han
börjar liksom vid 08.40 (ORÄTTVIST!!) så varför
väcka honom? :) nu ska jag bara kika runt lite på
datorn sen ska jag dra mig till skolan . haha ,
detta är nog de intressantaste inlägget på länge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0