31 augusti

Vi ska börja med att säga grattis till Fidde som fyller år idag :D <3

sen ska vi fortsätta med att prata om mig och min tråkiga skoldag.
jag vet inte vad som var tråkigast, matten eller engelskan? Eddie
började mattelektionen med att tappa min mobil i golvet...tack...
men snart ska jag göra lite läxor, men innan det ska jag ringa
Felix. Så det blev bara ett kortare inlägg idag :) ha det bra. åpuss<3


titta så roligt man kan ha det på mattelektionen då...

+ att jag bara måste tillägga att jag äter världens goaste kyckling
just nu. hittade den i kylen när jag kom hem, har ätit två stora bitar.
Så förbjudet god är den. Ni borde verkligen bli avundsjuka :DD

Kommentarer
Postat av: Lindström. ((:

Kycklingen kan omöjligt vara så god elin. XD <3

2009-08-31 @ 18:55:30
Postat av: Fidde !

tackaaaaaaaar igen elinlilla :)<33

2009-08-31 @ 19:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0