den soliga lördagen .

precis efter att prästen varit hos mig så
ringde mongo, så kom hon ner till Ram
och sen gick vi till stranden för att schteka!
på stranden fann vi även Niko, Maja, Anna
och Thea, mycket trevligt . Blev för min del
inte så långvarit utan att jag åkte hem och
somnade rätt snabbt. Nu har jag vaknat och
hunnit äta lite . Imorgon är det Kalmar som
gäller och Svensson Svensson och sen på
måndag blir det Liseberg, härligthärligt .
blir inget Karl-Oskar ikväll, men hoppas ni
andra får det trevligt :) ha det bra, åpuss <3

sorry för att min blogg just nu är världens
tråkigaste, men har inte haft kameran dessa
dagar så har inte blivit några bilder tyvärr :)


Kommentarer
Postat av: lizan kizan;)

elin. din blogg e inte tråkig även om du inte har några bilder:):P

2009-08-09 @ 00:26:38
URL: http://liizhelgesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0