första skoldagen .

första skoldagen var okej . Jag har träffat och kramat folk jag aldrig trodde
kunde göra mig så glad . men en som alltid gör mig lika glad är min älskade
Linda Nordwall , kärlek till henne <3 ! vi hade lite femkamp och sånt, med
klasserna . Det var rätt trevligt, men lite jobbigt . Får se hur morgondagen blir.
och jag önskar att jag hade bilder , men tyvärr inte . Min mobil kommer väl snart
får vi hoppas . Annars sitter jag här och äter glass, haha ! ska snart ut och sätta
mig på altanen . jag älskar detta vädret . åpuss på er , så hörs vi <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

aw, du gör min dag komplett ;* älskar dig min solstråle! <3

2009-08-19 @ 20:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0