glädje och saknad i ett inlägg .

först måste jag säga att jag blir så himla
glad av kommentarerna och att ni länkar
mig er blogg. Så himla snygga bloggar
allihopa . Alltid kul och kolla vilka som
läser min blogg, och jag är nu en av era
läsare med :) en grej till som gör mig glad
är att vi ska äta varma mackor hemma hos
oss nu, det blir smarrigt .

Men sen var jag ju och kollade på den där
fotbollsmatchen nu då bland annat Tom
och Anton spelade . Sen efter matchen
skulle jag snacka lite med dem men de
hann inte snacka så länge . Men då kände
jag att "shit, vad jag saknar dem två" vi har
inte träffas på hela sommaren, och jag
toksaknar de något grymt . & även många
andra saknar jag och vill träffa så fort jag
får chansen . Men skolan börjar snart och
då får jag iallafall träffa min lille BearEddie
och de ska bli så jäkla kul & han kommer
få en sån bamsekram så det är synd om
honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0