hahah . herregud..?

ni måste bara höra detta .
det var någon slags präst här och ringde på .
Sen öppnade jag och då började han fråga
massa om bibeln , sen börjar han läsa högt
ur den . Sen frågar han om jag någon gång
läst bibeln, mitt svar var att "under tiden jag
konfirmerades så läste jag ju lite ur den,
annars är det inte min favoritbok precis" och
då jävlar tände han till och stod kvar i tio minuter
och läste (väldigt sakta måste jag säga) och jag
hör hur min mobil plingar, min msn plingar och
jag står med myror i brallorna och bara ler och
försöker se intresserad ut . Detta var väldigt jobbigt,
det slutademed att han gav mig en bibel jag redan
lagt ifrån mig och sa att han skulle komma tillbaka
och diskutera mer med mig när jag läst den . Gubben
kommer ha dött innan jag läst ut den kan jag lova :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha de va en jävla tur för han att han inte kom hit me sin jävla bibel för då jävlar hade jag slängt den efter han ;D hahaha <3<3

2009-08-09 @ 19:52:11
Postat av: Anonym

de va jävla tur att han inte kom hit me sin jävla bibel för då jävlat hade jag slängt den efter han xD ;D hahaha <3 <3

2009-08-09 @ 19:53:41
Postat av: Linnea Gillsand

Haha, men vad var det där för typ.. haha :D säger det igen . bra blogg <3

2009-08-11 @ 14:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0