manlig nackdel om jag får säga det själv .

För killar som gärna hör att de är snygga och
ser bra ut, det är lite synd om er och ni borde
ibland önska att ni var tjejer . Nu undrar ni allt
varför va ? jo, såhär är det . tjejer kommenterar
ofta varandras utseendet, men inkulsive killars
utseenden med . Killar kommenterar tjejers,
inte varandras . Har jag rätt ? Tycker ni fortfarande
att jag har rätt om jag säger att killar inte får höra
det lika ofta som vi tjejer får och därför kanske
borde vara lite smått avundsjuka ? Tjejer hör de
oftare eftersom tjejer & killar är fler än bara tjejer,
hoppas att alla var med på den ? Om man nu
vill/behöver höra detta . Ska vi nu vända om detta
kan man säga att jag tror att killar ändå får höra
detta mer än vad de egentligen borde med tanke
på det jag nyss kom om antalet kommentarer .
Det är för att jag tror att tjejer kan säga positiva
saker om killars utseende rätt ut lättare än vad
killar kan . Och detta mycket för att tjejer är vana
vid att slänga ur sig sådana saker . Vad tror ni ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0