svar på era frågor :)

Eran stuga eller vems ?
Nej, det var min farbror och hans
familj som hyrde den . Vi blev ju
inbjudna dit :)

Har du bott i Sthlm , när och varför
flyttade du ?
Japp, jag bodde i Sthlm från att jag
föddes och tills jag fyllde åtta år , då
flyttade vi till Småland. Det har mycket
med att göra att mamma är född här.
och så viss jag förstått har mamma
och pappa alltid velat bo i Småland :)

Är du och ewa inte kompisar och vrf? <3
Nope, eller du menar Ewa Trolle ?
Det är svårt att förklara . Jag skulle
säga som så att vi stod varandra
väldigt nära, kanske för nära . Och
då fick man aldrig utrymme för något
eller någon annan. Det blir rätt så
krävande efter ett tag . Vi passar helt
enkelt inte ihop. Och nu har vi båda
ändrat oss väldigt mycket och liksom
hittat vårat gäng/plats i livet där vi båda
trivs , och jag har iallafall lagt den tiden
bakom mig eftersom jag tycker det var
en jobbig tid då jag inte kände igen mig
själv . Något flera andra inte heller gjorde :)

Är du oskuld ?
Lättbesvarad fråga eftersom det bara
finns två alternativ ;) men jag känner
att den frågan är rätt personlig . Jag
pratar inte om mitt sexliv med vem som
helst vettu . & absolut inte på bloggen .
Men tack för att du frågade schtekarn !

Hur är ditt självförtroende?
jag skulle säga som så att jag har nog
ganska bra självförtroende . Inte så jag
blir kaxig . Självklart gnäller jag också
över saker med mig själv, men det gör
vi alla vid dåliga dagar . Men jag får inte
bättre självförtroende för att någon annan
säger emot det negativa jag just sa om
mig själv, utan jag måste komma på det
själv . Tex "ohfan, det där kanske inte var
så dåligt/fult ändå" och så tycker jag alla
borde göra. Då lär man sig och det kan
man leva på länge, den känslan alltså .
hoppas det svaret är godkänt ? :)

Hur tänker du när du gör inlägg i din blogg?
Rolig fråga :) eftersom att jag vet ungefär
vilka som läser min blogg så försöker jag
göra det läsvärt för alla . Mina släktingar
och däribland mormor och farmor läser
faktiskt min blogg och likaså mina kompisar.
Så det gäller att inte avslöja för mycket ;)
haha, nej . För att fånga läsarnas intresse
ska man i första hand lyssna på dem (ngt
jag gör men fullföljer det inte) men sen ska
man beskriva allt . Tex," nu ska jag till Kreta,
vi ska bo där eller där, och det känns såhär
och såhär, jag vill bli brun/vit" förstår du ?
bättre att skriva det än, "Nu drar jag till Kreta,
bye fuckers" jag är nog inte heller så bra på
att snacka av mig för mycket, men jag tror
att det är så . Men jag tänker att jag själv
inte ska ångra mig eller tveka efter att ha
laddat upp en inlägg . Men försöker variera
lite så alla blir nöjda och glada . Blir ni det? :)

När i ditt liv var du som lyckligast?
haha, tycker du att jag verkar olycklig nu ? ;)
nemen jag skulle nog säga nu, allt rullar
på riktigt bra faktiskt . Annars skulle jag säga
i femman & sexan . Då hade vi kul alltså !
likaså att börja sjuan var en upplevelse och
riktigt roligt . Dels att man fick mycket nya
kompisar och kom närmare folk man bara
träffat ibland . Det ångrar jag aldrig . Sen
går det ju som det går när man kommer
till en ny miljö ;) svår fråga, du får nöja dig :)

Hur ska killen vara som ger dig skakiga ben?
Först måste jag säga att jag älskar ditt uttryck
med "skakiga ben" jag ska försöka besvara
den fråga utan att låta helt nerkärad i din fråga .
Han ska självklart vara snäll, han ska inte framstå
som om han är bättre än mig på något vis .
Jag gillar mer killar som vågar stå för vad de
tycker och inte är rädda för att bli dumpade tex..
men han ska ha ett leende så jag smälter och
bara ler själv med, helst flera timmar till efter
att vi sagt hejdå . Ögonen är också något spec,
de ska vara djupa och glada . Håret har inte så
stor betydelse, bara han bryr sig om det lite iaf ;)
och ingen har väl heller missat att jag tycker att
klädstilen på killar är grymt viktig . En snygg kille
kan genast bli snyggare med lite snygga kläder .
Men han ska vara omtänksam och palla att ha
fel någon gång . Det är bara jobbigt med onödiga
småtjabb tycker jag . SEN SKA HAN HELST
HA SYNLIGA KÄKAR, SÅDÄR SNYGGT ! MUMS ;D

Har du någon kille nu?
tyvärr inte..

Om inte, finns det någon du vill ha? Din blogg är bra :)
tack anonym för det där sista . Vill ha och vill ha,
men det finns en som jag gärna träffar fler gånger
om jag får chansen . Något väldigt anurlunda om
du frågar mig :)

Nadja : Vilken skola och klass börjar du till hösten?
Hej Nadja, vad trevligt med ett namn :D jag börjar
i 9b på Landsbroskola . En liten skola men så
trevligt vi kan ha det där ute :D har några riktigt
roliga videos på några klasskompisar, tyvärr får
jag inte visa detta för Karl-wow-nörd-dockskåp,
och det accepterar jag . Men ska tjata på honom :)

Nadja : Är din blogg viktig för dig?
den är absolut inte mitt allt, skulle något
komma ivägen skulle jag kunna lägga ner
den direkt . Men det är något som är riktigt
roligt med blogg . Det är ju som min egen
dagbok fast inte så personlig och fler kan
läsa den. Det är ju bara för mig att kolla
tillbaka alla dessa månader, det är ju kul
för mig med . Men den är viktig dels för att
jag vill dela med mig. Jag tar ju inte kort
och så för bloggens skull jämt . Men det
är roligt och då blir det viktigt :)

Vilka är dina bästa killkompisar?
Har många killkompisar egentligen .
Men de bästa är väl ändå Felix, Jesper,
Anton, Tom och Eddie-Bear , det är mina
boys det ! och jag saknar dem så mkt <3

Vilka är dina bästa tjejkompisar?
Tjejkompisar kan man ju ha hur många
som helst egentligen. Men de närmaste
är nog Ickis F, Mogno-"systern", Ida S,
Bella H, Bella W, Linda N, Natha T, Ellen R,
Emelie S, Ann H, Anna L, Janina V, Hanna A,
Julia R, Linnea G, Frida S och så får vi inte
glömma Issa HF :) det är riktiga kvinnor det !

Har du något favoritklädmärke?
Japp, jag har insett att jag faller mycket
för Koola-Anna kläder . Har även några
plagg av det hemma här . Annars funkar
SVEA väldigt bra med :)

Läser du några andra bloggar?
Aa, de som jag har länkade läser jag .
Av dem tycker jag verkligen ni ska läsa
Amanda B:s blogg, den är riktigt bra för
er som älskar mode & kläder . Sen
följer jag även baskerbo.blogg.se ,
där har vi riktiga tankar nerskrivna måste
jag säga . Kenzas läser jag självklart
någon gång ibland . Likaså en annan
ny "bloggkompis" vid namn Amanda .
mer information om henne kommer :)

Finns det något i ditt liv du inte har?
Den där frågan vet jag inte hur jag ska
tolka den. Antingen tycker du inte att jag
gnäller på det & tycker jag verkar ha allt.
Eller så vill du att jag ska ut med språket
för jag gömmer mig bakom ett leende?
Haha, man kan ju hoppas på det bästa :D
men det finns faktiskt det du, jämnåriga
kusiner hade inte alls varit fel på julafton.
Min äldsta kusin är tio år yngre än mig .
Men de är så söta, men ibland känner
man att det hade varit roligt :)

viktoriia : vad är det bästa med skolan?
tjenare viktoriia, jag gillar din dubbelstavning
på i:en , använder mig också av det ibland :)
det bästa med skolan är väl att träffa massa
folk . Vi hade inte varit så sociala om vi inte
haft skola och arbetsplatser . Men framförallt
sysselsättningen . Vi hade säkert haft saker
att göra om vi inte vetat vad skola var, men nu
vet vi det och vi skulle ha tråkigt utan den :)

viktoriia : bästa skolämnet ?
svårt..jag gillar matte , idiotförklara mig inte
nu men jag gör det . Likaså svenska, jag
älskar att skriva berättelser and so on..
Tyska är också roligt , ska verkligen satsa
på det nu i höst . So är sjukt intressant :)

viktoriia : sämsta skolämnet?
utan tvekan teknik , det är så förbannat
tråkigt . Det var ett under att jag ens blev
godkänd med tanke på mitt gnäll och
min inte fungerande fantasi . Praktiska
grejer är inte min grej heller . HK är
riktigt roligt , WE LOVE VIVVAN ! men
syslöjd, träslöjd osv. det är tråkigt :)

det var sista frågan , tack för alla kommentarer.
Det var riktigt trevligt och jag skulle nog kunna
tänka mig att göra om detta om ett tag :) åpuss !

Kommentarer
Postat av: Malin

Mogno-"systern"



<3<3<3

2009-08-07 @ 19:56:49
URL: http://metrobloggen.se/malinmelkerson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0