vi kör ut mer ilska .

var nyss inne på en blogg och upptäcker denna kommentaren :

"ASSÅ, HUR FAN KAN DU SITTA BAKOM SKÄRMEN OCH TRO ATT
ALLA ÄLSKAR DIG!? HUR FAN KAN DU TRO ATT DU KOMMER BLI
EN STOR BLOGGARE? VÄX UPP FÖR FAN OCH FIXA NÅGRA PLAST-
IKOPIERINGAR, DU ÄR SÅ JÄVLA FUL OCH FAN OCH HANS FARMOR.
URSCH! DU BORDE FAN DÖ! DU FÖRTJÄNAR INTE ENS ATT LEVA!
DITT ÄCKLIGA JÄVLA VIDER! DU ÄR SÅ JÄVLA FET SÅ DET ÄR SYND
OM ALL MAT DU PROPPAR I DIG HELA TIDEN!! GÅ OCH DÖ ASSÅ!"

och jag hoppas nu att det är fler än jag som blir upprörda ? tjejen på
bloggen kanske inte är en vacker tjej, hon kanske inte har den snyggaste
kroppen och hon kanske inte har det så lätt . Nu har jag inte forskat längre
ner i hennes liv, ifall hon nu gjort henne/honom som skrivit kommentaren
arg . Men jag har svårt och tro de då jag hittar massa andra kommentarer
som ser i stort sätt likadana ut . Måste denna person bry sig egentligen ?
låt henne bara vara, besök inte hennes blogg om du stör dig på hennes
inlägg . Det finns flera miljoner andra bloggar du kan läsa om du så känner
för det . Men denna tjejen som har bloggen har ju redan lite dåligt självförtro-
ende och hatar redan halva Sveriges befolkning och tycker allt är jobbigt .
jag säger inte att hon/han som skrivit kommentaren borde stötta henne,
men det är då fan mycket bättre än att ännu en gång tala om för henne
hur hon ser ut . jag blir galen över att det finns folk som kan vara så jävla
elaka och sitta och skriva sånt här . Jag skulle då gärna vilja besöka hennes/
hans blogg som har kommenterat, men egentligen behöver jag inte det för
jag har redan en bild om hur ensam denna person är :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså, ja fattar inte hur ngn jävel kan skriva så till en sån underbar person som dig, asså de finns inte de son hon/han har skrivit!



Grattis + De var så lite så..Puss på dig åxå Älsklingsbarn:)) <3

2009-08-18 @ 19:15:04
URL: http://liizhelgesson.blogg.se/
Postat av: Lillsnorran;D

Asså ja fattar inte hur ngn kan skriva ngt sånt till sen sån underbar person som du, asså de finns inte! Fy Fan ta den jävla personen, nu blev ja fan ARG:@



Grattis;D + att de var så lite så;)

Puss på dig åxå , Älslingsbarn:)) <33

2009-08-18 @ 19:19:01
URL: http://liizhelgesson.blogg.se/
Postat av: Liiz

förlåt om ja skrev de tyo 2 gånger, men våran data e fan CP!!! ;P

2009-08-18 @ 19:21:48
URL: http://liizhelgesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0