1 december

Jag känner mig dålig som inte uppdaterat sen i lördags. Ser på statusen att jag har fått fler
"extraklick" än vanligt, så jag ber om ursäkt och hoppas att ursäkten godtas. Det är väl fler
än jag som har mycket att göra nu hoppas jag? Julstöket är igång, även om det inte är det
som tar upp min dyrbara tid. Nej, för mig är det mest skolan och allt roligt omkring. Men jag
kan nog skylla lite på julstöket. När julen närmar sig blir man ju underbart glad, så är det bara.
Det har inte hänt mycket under dessa dagar. I söndags var jag i Växjö och kollade på bio med
mamma. Vi kollade på "Luftslottet som sprändes" , har man inte sett den tycker jag absolut att
man ska göra det. Den var nästan bättre än "Män som hatar kvinnor" , nästan. Efter det gick vi
till Lina och Jimmi och käkade gott och kollade på fotbollen. Det var en riktigt go söndag det.
Men nu ska jag tala med en underbar vän, får se vad han har att säga om jordelivet. Han är
ingen dyster person, men just nu är han det och då tycker jag om honom ännu mer. Han är
männsklig. Man ska kunna vara arg, glad, ledsen och allt sånt. Man ska även våga visa det.
Nyttigt för en själv och andra, tror jag. Menmen, jag är ingen faktabok. Fast det finns ju inget
rätt och fel om sånt i ju för sig. Utan man går på känslan, eller det hoppas jag att ni gör? Oj,
nu blev det allt och lite till, haha. Nu ska jag plugga, vi hörs kära läsare. Puss♥

Idag ska min farmor ha ett plus. Pratade länge med henne i telefon. Det var ett trevligt samtal
som även innehöll en och annan allvarlighet. Hon förstår mig, det gillar jag. Hon kan även få mig
att känna mig riktigt betydelsefull. Nu längtar jag tills i jul då jag får åka ner till Stockholm :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0