24 december

Nu är snart den stora dagen över, den dagen vi alla har väntat på. Imorgon fortsätter min
då jag beger mig till Stockholm för att träffa andra sidan av släkten. Denna dagen har varit
bra, men jag har varit så sjukt slö. Vill ni veta vad jag har fått fresten? :)

- En film
- Två böcker
- Presentkort på BIKBOK
- Presentkort så jag kan köpa nya glasögon .
- En väska, men jag ska byta den .
- En väggklocka (skitsnygg!)
- Bokstäver man sätter på väggen .
- En minidator (har inte köpt den än)
- Två biljetter till High School Musical .
- Bärbar DVD att ha i bilen .
- sist men absolut inte minst ett sjukt gulligt sms från en
  helt underbar person. Jag älskade sms:et, och det hoppas
  jag att han som skickade det vet om. Åter igen tusen tack, ♥

bilder på detta kommer när jag har alla julklappar samlade . puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj va mycke:)

2009-12-24 @ 22:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0