saknaden av sommar .

Tänk att få äta färska jordgubbar, istället för frysta,
tänk att återigen få höra fåglarna sjunga om morgonen,
tänk att få se alla blommor i skogen, istället för att granar,
tänk att återigen få bada i havet/sjön, istället för att göra snöänglar,
tänk att få se en nästan sönderbränd åker, istället för en snötäckt åker,
tänk att få se solen gå upp och ner, istället för att den ligger bakom alla gråa moln,
tänk att få känna den där svala sommarluften, istället för denna kalla vinterluften ,
tänk att återigen få känna den glädje, frihet och kärlek som sommare bär med sig .



För 5 minuter sedan räknade jag ut att jag varit utan värme i 4 månader,
det är ytterliggare 4 månader kvar tills vi får känna på första tecknet av
varm luft, sen är det ytterliggare en månad tills den riktiga värmen kommer.
j a g   s a k n a r   s o m m a r e n  ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

va fint skrivet:)<3

2009-12-27 @ 23:56:49
Postat av: Anonym

har du skrivit det? :D

det var jätte fint :)

2009-12-28 @ 02:01:48
Postat av: Anonym

det stämmer ju :D

2009-12-28 @ 11:51:33
Postat av: ickis

JAAAAAAG MED !! :( JAG DÖR ! jag har redan börjat planera vad jag ska hitta på med er i sommar ;) haha <3

2009-12-28 @ 14:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0