natti natti :D


idag är det fjärde advent, och det är ändå fyra dagar kvar till julafton, sånt går inte ihop
i mitt huvud, haha. Nu är jag med Becca. Vi har käkat, kollat på film, lockat håret och snackat
en hel del. Nu ska vi nog snart dra oss till sängen tror jag, och snacka ännu mera. Kan bli
dålig uppdatering imorgon, så ni är med på det. Blir kanske disco vettni, haha.

någon ville veta vad jag önskade mig i julklapp . Så nu ni, haha.
- en minidator
- en väggklocka
- en vanlig klocka
- en väckarklocka
- One Tree Hill säsong 2
- Anna Pihl säsong 1
- kläder
- pengar
- presentkort
- nya glasögon
- tavlor & ramar

det var typ bara det, haha. Puss & godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0