svar på kommentarer .

Anonym om ullaredsshoppingen :D:
snygg matta kan inte du visa bilder på ditt rum?:)
åkte ni dit själva?:)

tack så mycket :) jag har funderat på det, vill helst att det ska bli helt
färdigt först, det är lite som saknas. Stinas mamma och pappa var med :)


Anonym
om svar på kommentarerna :):
kan du inte börja med dagens outift?:D

jo, jag har funderat på det med. Vill ha bra bilder bara, annars
är det ju ingen idé. Vi får se om det blir något :)

Anonym om svar på kommentarerna :):
kanske inte för sent för då hinner man kanske inte
svara på den eftersom man ofta går inte eftermiddag
eller kväll.men gör som du vill:)

Bra åsikt! Borde kanske ta det på kvällen när jag ändå säger
godnatt typ? Det blir ändå ett dygn emellan ju :)



Jag har även fått andra kommentarer, fast de svarar jag inte på i ett inlägg. Ni ska veta att jag är jätteglad för era kommentarer och det
ni skriver, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0