uppdatering .

Det som är bra i mitt liv just nu :
Jag längtar till nyår - det kommer bli så jäkla roligt .
Vi har inga fler läxor/prov - allt det där är över nu .
Jag har handlat 50% av alla julklappar - har 50% kvar :D
På måndag blir det spex - jag har hört att det är bra iår .
Mina närmaste vänner är underbara - det kom jag på idag :D
Jag gillar snö - i alla fall nu när jag är borta från myllningsområdet (skolan)
Becca kommer på söndag - och sover till måndag, haha :D

Det som är mindre bra i mitt liv just nu :
Min mobil är på lagning - JAG SAKNAR DEN!
Det är inga roliga inne på msn (typ) - alla är på UP ..
Jag har ätit för mycket gott idag - Stina & jag föråt oss typ .
Mina ben är helt slut - har gått och stått en hel dag .
Att jag inte kommer på så mycket dåligt - något som är bra :D
Jag har hört att det är krångligt i vår klass igen - Timmy stod för uppdateringen :)
Jag saknar Mats :/ - jag tänker på honom varje dag ... faktiskt <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

vad händer nyår?

hur gammal är din mellersta bror,vad har du köpt till honom i julklapp?

är itne du med i spexet;o haha, ta bilder på det och lägg in på bloggen sen ;D

2009-12-19 @ 14:45:28
Postat av: Anonym

tråkigt det där med mats:(

2009-12-20 @ 12:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0