20 juli

satt och funderade väldigt länge på vilket datum
det var när jag skulle skriva in rubriken . Sen kom
jag på att det var den 20:onde och att jag fick mitt
barnbidrag idag , hur kunde jag missa det :D ?

idag är jag nere i Ram lite , ska nog bort till golfen
och köpa en glass snart eftersom jag looovat det !
sen när Ickis kommer hem ska hon och jag baka,
hur hon nu vågar ha mig i köket ? Då spelar det ju
ingen roll om man är världens bästa bagare, man
misslyckas ändå :D hah . nejnej, Ickis är ju världens
bästa bagare och då kan väl inget gå åt skogen ?

ikväll kommer även kusin-vitamin-wille-grodan från
Schweiz hem till oss, äntligen säger jag bara ! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

bor dina kusiner i Schweiz?

din mammas eller pappas sida? :)

2009-07-22 @ 15:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0