Golfläger

Har varit iväg från datorn i några dagar för det varit golfläger !
det var helt kanon, alla barn var så snälla och härliga . Solen
stekte på som bäst och det kokade men de höll i ändå och
höll humöret uppe . Det gillar vi ! Bad blev det mycket, vissa
barn (och även ledare) förstod inte detta med att ledare som
står på bryggan inte bör bli iputtade i vattnet, det är väl rätt så
uppenbart ? hehe, tydligen inte . Det tog mer än ett dygn för
alla kläder och torka, men det var ingen idé att hänga upp
kläderna för de behövdes som extrakläder när nästa ofrivill-
iga dopp invigdes . Men va kul vi hade åt alla barn och ledare
som flög åt olika håll ändå :D Snygg bränna har man fått med,
utgående från ett brottarlinne . Så vi får se vad det blir för köp
av bikini iår, lär ju bli något i brottarstilen eftersom skillnaden
på vitt och brunt på min rygg kommer ta lång tid att återställa !
trevliga kvällar i ledarhusvagnen blev det också, med massa
go choklad, dricka och nyttiga samtalsämnen . Speciellt sista
kvällen vill jag lyfta upp, den fick mig att tänka anurlunda :)

Om jag får en son någon gång i framtiden ska han heta Caesar .
det beror dels på att namnet är så otroligt vackert, men också
att jag träffat en liten kille som gjort mig så glad av sin utstrålning !
gruppen vi hade var kanon, jag har förståelse för att värmen tog
slut på dem totalt . Men så de kämpade och ville tävla och träna .
Tack för allt allihopa, nu ser vi fram emot nästa år ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0