1 juni


Bilden är från svenskan då vi spelade volleyball sen bjöd
Camilla på glass, det var mycket uppskattat :)

Annars tycker jag dagen bara bestått av sol, sol och sol .
jag gnäller absolut inte, det är ju bara att passa på tycker
jag :) sen ska man inte gnälla på något som man väntat
på så länge :D vi kanske ska ha Kenneth i matte nästa
år . Cissi är inte snål med betygen, det är väl det som är
bra med henne :P haha ! men vi får se hur det blir :) tror
folk ändrat åsikt om honom nu när de tycker Cissi är värre
än va han var i sjuan :O . Efter skolan kom Ickis upp hit,
vi har snackat och åkt moppe :D haha , imorgon är det
kanothajk med klassen ute vid Östanå . Hoppas det blir
lika trevligt som jag tror vår klassens dag blir nästa vecka :)
ha en fortsatt bra kväll

Kommentarer
Postat av: Anonym

keneth efternamn?:)

2009-06-01 @ 21:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0