9 juni

Igår på kvällen åkte jag med Stina hem och
sov där inatt ! det var jättemysigt och vi pratade
sådär länge, som alltid när vi är :) du är helt
underbart otrolig vännen, lyssnar alltid :)

Idag på dagen slappade vi, sov länge och
sen stack vi upp till skolan och skulle kolla
läget . Ingen var där typ så vi gick hem igen
och kollade på film, det var mysigt :D klockan
kvar i tre stack vi upp till skolan och sen tog
jag skolbussen till Myresjö och hem till Bipple.
det var jättemysigt och trevligt :) träffade Bella
med lite snabbt, alltid kul och snacka med :)

Inatt blir det upp igen och se NHL-matchen .
Jag hoppas inte att jag är den enda som ska
kolla ? gör mig sällskap via sms i så fall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0