trevlig kväll på byn :)

idag åt jag glass från nya glassbaren för första gången med Ickis .
Den var sjukt god ! och Danne du kan ta det lugnt, för jag kommer
och handlar glass hos dig med :D för vem kan motså glass ?
inte jag iaf ;) blev även ett ganska ofrivilligt dopp utan badkläder idag .
Alltså första nakenbadet för iår med ! träffade på Malin med, så då
gick vi bort till fotbollen och fick bästa platserna inför kvällens match ;)
satt och snackade lite innan med , du är kanon mongo :D i övrigt förlorade
Örjansklubben med 1-2, men vi skyller väl på den krok-kroppade idioten
med vit-svart-randig tröja ? jaa, han som sprang runt och blåste i en
visselpipa på tok för många gånger :D ? ingen missade väl honom xD
nu ska jag kolla på film med min bror , jag lovade honom det :) puss


Kommentarer
Postat av: MALINMALIN

haha du är mkt mkt BRA! :) MONGO

2009-06-24 @ 19:18:59
URL: http://metrobloggen.se/malinmelkerson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0