29 mars


Idag är det en bra dag, för solen skiner så
underbart :) Mamma och jag var nyss ute
och gick en lång runda, det var jätte trevligt!
Nu känner mig verkligen att våren och
sommaren snart kommer. Både på vädret
och på kalendern, :D nu ska jag snart
ringa Ickis med . Det var verkligen länge
sen vi snackade på "riktigt" nu, snackade
länge och med mycket skratt vill säga :)
Mamma ska snart hämta Tihas och sen
ska de på hockey . Tihas spelade i övrigt
hockey igår med, mot ett tjeckiskt lag & det
blev 6-5 . Jäkla bra match som sågs med
Hanna och Felix, så det var kanon super :D

Annars hade jag en riktig tv eftermiddag och
kväll . Först när jag kom hem kl kvart i fem
så kollade jag självklart på hockey´, :D sen
blev det mat, kl 20.00 var det ofc Robinson !
det missar man ju inte, och vem hade rätt?
klart att det blir anurlunda när de bildar lag ;D
sen kollade jag på Portugal-Sverige . Rätt
bra match, fast jag tycker ju det är roligare
med mål, inte 0-0 matcher, menmen . Det
var ju mot Portugal så då är det ju bra :D
ha det bäst!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0