30 mars

Klockan är 08.47 och jag kommer inte hinna
skriva mera denna dagen så det är lika bra
att jag skriver nu :) . Pappa ska köra in mig
till Vetlanda klockan 09.15, så är jag där
ungefär 10.00 tror jag.. andra praoveckan
denna veckan då . Jag känner verkligen
inte för det . Men jag hittade lite folk igår som
skulle kunna tänka sig att käka med mig :D

Det är exakt två månader tills jag ska
konfirmera mig :) Och då ska man ju
få massa saker . & alla frågar mig hela
tiden vad jag önskar mig, men jag vet
ju inte xD Men nu har jag kommit på
att jag vill ha en ny I-pod :D jag har
haft min i snart tre år . Så det kanske
är läge och byta..? Iaf, jag behöver mera
tips på vad jag kan önska mig . Det
gäller ju och passa på nu . ha det bra!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0