BERT LJUNG


nu ska jag snart se på Bert Ljung . Så jävla roligt är det xD skön humor (Y)

Nu har jag och Ickis snackat i en och en halv timme :P
Blir lätt så när man inte snackat på länge :) . Vi läste
högt ur dagböckerna, det är mysigt . Då går man långt
tillbaka och sen kommer kommentaren "det kommer jag
ihåg" och sen börjar man prata om det, skit mysigt och ger
mkt skratt :D Ska skriva i lite vad jag vill ha ur katalogerna
som mamma tog fram idag. Sen ska vi ha mamma och
dotter genomgång ifall jag verkligen ska köpa det :P
"tror du att du behöver den, tänk efter nu elin.." hehe,
det är rätt bra att hon finns i dessa lägen tycker jag :)
nu lyssnar jag på förbannat bra musik med . & saknar
Jimmi och Lina så jävla mkt :( nu när man vet att
de snart kommer hem blir det värre, mycket värre .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0