21 mars


Idag har jag varit med mina små kusiner Alfred & Edith :) det var mysigt!
Som ni ser på bilderna har vi gungat och larvat oss ;)

Annars har jag väl inte gjort något speciellt idag mer än och varit i Ram
med kusinerna då som sagt . Vaknade kl 11 tror jag, så hela förmiddagen
är bort soven iaf . Men vaknade ju lagom till lunchen . Sen kollade Tihas &
jag på någon norsk film på Canal + . Den var rätt bra, eller fin kanske man
ska säga . Handlade om skilsmässor och sen hade de två otroligt söta
barn .  Så den var lite rolig :) Nu hämtade mamma mig, så åkte vi hem . 
Tihas är i Nässjö och tränar hockey, men han kommer hem snart hoppas
jag, :) Funderar på och städa mitt rum ordentligt. Ta ut lite kläder jag inte
använder och ge dem till Tabbie ! Jag har ju en jävla massa kläder som
bara ligger . Om detta blir av har jag ju varit otroligt duktig idag :) .


Ingen missar väl Robinson som börjar ikväll kl 20.00 på TV4 ?

alla som läser detta inlägg måste hålla på Erik Blomqvist, även om hela
Ramkvilla & typ hela Vetlanda redan gör det, men ändå :) vet inte om jag
tror att han vinner, men ingen vet . Så tills vi vet får vi heja (Y) . GO, GO! :D

Kommentarer
Postat av: MALIN MELKERSSON

Heja Blomman! (: Vilken fin blogg Elin (:

2009-03-22 @ 15:04:45
URL: http://niilaam.blogg.se/
Postat av: Lizzie ;)

Som Malin;) Heja Blomman(: ;)

2009-03-22 @ 17:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0