11 mars

STUDIEDAG IDAG :D

men planerna blev inte som planerat för det fegade ut ;) haha..
men istället pluggar jag, Hemkunskap & engelska blev det !
de andra böckerna ligger tyvärr i Eddies skåp eftersom min
nyckel är borta så bor jag i hans skåp . & sen träffade jag inte
honom på sista lektionen igår, tyvärr . Så kan det gå !
men nu får jag dubbelundervisning i Hemkunskap istället (Y)
annars kollar jag på MTV just nu, alltid lika trevligt .
Ska snart äta blomkolsgratäng :D jag har beställt det för
det är så underbart jäkla gott :)  sen blir det väl och cykla
ngn mil med & boxas mot lillebrorsan ;D


hoppas att jag får mina pengar snart, så jag kan köpa
de där snygga jeansen på nelly.se, då blir jag glad :D

Slarva inte bort denna lediga dagen nu folk, :D
kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0