25 mars

Tredje dagen på praoen och denna dagen var
den bästa hittills ! :D Fick pussar och kramar
och allt möjligt . Sen fick jag frukt av Erik, :P !
Bion igår var otroligt jävla bra, ni som inte sett
Män som hatar kvinnor, se den! Visst drömde
jag någonting konstigt inatt, men skit samma .
För filmen var jätte bra! :) . Nu funderar jag
på och cykla ner till affären och köpa drick-
yougurt, jordgubbssmak ! :) Det är inte långt
till affären, men jag cyklar för att det känns
vårigt :) . Sen ska jag sätta mig ute i solen
tills mamma kommer och hämtar mig .
Så åker vi hem ! Tihas har både fotboll &
hcokeyträning idag så det blir bara mamma
och jag hemma (: . Ska nog cykla någon mil
på träningscykeln med ! Efter att mailat med
Magnus fick jag reda på mitt provresultat .
Bara 55 av 101 poäng, är förvånad :O Men
han sa att provet var svårt så flera som brukar
ha högre betyg hade väl G de också . Menmen,
eftersom jag fick MVG på förra provet blir det
VG i slutresultatet iaf :) men det känns lite surt
eftersom jag kanske kunnat få MVG .. jaaja !
ha en bra eftermiddag & kväll! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0