15 mars

Idag påvägen hem åkte vi till Falköping och träffade Amanda med familj :D
det var roligt, var chockad över deras fina hus :) och alla rum :P ..
amanda & jag fick ingen speciellt lång ensam pratstund, men vi sa iaf
att vi skulle hålla kontakten om att eventuellt träffas på lovet eftersom att
vi (ovanligt nog) har påsklov samma vecka :D jag tycker det skulle vara
kanon måste jag erkänna ! Det är på tiden att vi träffas och umgås på
riktigt, med tanke på hur mycket roligt vi hade för oss när vi var yngre :)
sånt finns kvar än idag, det lovar jag :) <3 . Efter det hemresa, jag läste
i "Förföljaren" som jag fått av Stina nu :) Jag glömde helt bort det Stina
försagt sig om medans jag läste den . Stina har ju en förmåga av och
svara ärligt när man frågar henne om frågor, någonting jag gjorde om
boken när jag läst några sidor ! men det är bra Stina, du är ärlig ;) <33
När vi kom hem gick jag in på mitt rum och läste det sista :D
asså, den var ju bra och så . Men "Prinsessan och mördaren" var
faktiskt mycket bättre . Jag förstod inte riktigt alltiing, kopplade inte
riktigt allting . Det tog långt tid innan någonting hände, innan det blev
spännande . Man fick lära känna huvudrollerna i ju för sig . Men ändå..
Det blev ju lite värre då när en av dem försvann och blev mördad
när man nästan "lärt känna" den . (förlåt om jag försagt mig xD)
Och nu satte jag mig här och bloggade lite om vad som hänt i
helgen, blev självkalrt längre än tänkt . Men jag har ju hunnit ha
en liten pratstund med älsklings-carro med, det är ju alltid trevligt ! :D
Och nu ska jag fortsätta plugga, så duktig som jag är :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0