24 mars


Andra dagen på praoen och den var super (Y) .
Men jag blir så förbannat trött, gäspar nästan
hela tiden . & det är inte för att jag är uttråkad
utan för att ungarna tröttar ut mig, :D . Men
vart i helvete tog de fina vädret vägen..? :O
Denna kvällen blir bra med, för mamma &
jag ska på bio, Män som hatar kvinnor ! :)
hoppas den är bra, men det ska bli roligt .
pappa tar med tihas på växjö lakers .
Okej, jag är lite avundsjuk . Men bio med
mamma är inte heller helt fel ;D . I alla
fall har pappa nyss poppat as mkt popcorn
av någon anledning, :D pappas popcorn
är goast, goast, gooast ! men nu måste
jag stänga ner detta . ha en bra kväll!<3

Tack killar för att ni tänkte besöka mig på
JC idag, men det är nästa vecka ;) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0