17 mars

Tisdag och dagen var bättre än vad tisdagar brukar vara :)
eftersom det regnade körde mamma mig till skolan (Y)
skolan började med So-provet, det gick bra faktiskt .
En i min klass satt med provet i 2 timmar,
borde man verkligen få det ? :O
efter det var det tyska, vi gick igenom lite texter och så .
Det var roligt, Tom & jag kom på att vi kunde läsa hela
texten samtidigt och läsa vad båda sa. Då slapp vi ju
vara en var och sen byta ! Det gick fortare, vi är smarta
tycker jag :D På No:n trodde jag ju på morgonen när
jag packat min väska att vi hade matte idag, det kändes
så tisdags-aktikt ! men nej, visst hade vi NO och boken
låg kvar hemma (: men jag behövde ingen bok för vi
skulle ha sammarbetsövningar . Det gick rätt bra för
mig och Timmy faktiskt ! Vi fick mycket beröm för vårt
sätt och förklara hur ljudet genom ljudvågorna hörs
i vårt öra . Då blev vi stolta :D tyvärr hann vi inte klart
allting . Men bättre sakta & noga än snabbt & dåligt ;)
TIll lunch var det potatismos med korv och sen alla
goda tilläggen, bostongurka, rostad lök med mera .
så jäkla gott är det (Y) På tekniken jobbade jag med
Stina som var helt såld i att hon faktiskt förstått vad
vi skulle göra xD du är allt för söt ! :) . Tyvärr råkade
jag vända på mitt blad, men Cissi kom på ett sätt
så jag slapp göra om hela i alla fall :D På idrotten
hade vi beep-test . Tre rundor så hade man G, är
inte det rätt lite :S ? Iaf så fixade jag 7 tror jag .
Hade viljat köra mera, men på 6:e rundan vek sej
mitt knä tre gånger . Sen gjorde det ont med ..
Tror att det hade blivit bättre om jag haft ett knäskydd.
Men det tänkte jag inte på då ju. Ida klarade faktiskt
18 rundor :D så jävla sjuk är hon :P Men hon kunde
ju knappt andas sen, hade hon försökt sig på en
20:e runda hade jag sprungit ut och hämtat dig !
jag är ju rädd om dig :) <3 . Men hon lever nu iaf :D
I omklädningsrummet hade vi ett speciellt
samtalsämne . Vi pratade om föräldrar och att
bråka med dem . Alla sa:" oj, jag trodde jag var
ensam om att bråka med mina föräldrar :O "
Vi kom även på de här jobbiga sakerna föräldrarna
sägerPå svenskan började jag skriva på min deckare .
Nu vet jag iaf vad den ska handla om . Den ska
vara inne på fredag så det är lugnt , ;D . hehe..!
Bussen hem var fan roligt xD först kaxade jag &
jesper endel, värre än vanligt :P Sen helt plötsligt
börjar vi tjabba om Frida & Martinas kakor . xD
Jag lyckades få en chokladboll med mitt fjäsk :D
Jesper snodde två colabollar ! :O men det var riktigt
roligt av någon anledning ;) . Sen nu när jag kom
hem satt bror och kollade på en film från när vi
var små som farfar filmat . Jag var så liten xD
och Tihas hade precis tappat sina första tänder ;)
det var faktiskt riktigt mysigt, va trög man var när
man var liten xD Nu ska jag fortstätta skriva på
min svenskaberättelse, för nu har jag ideér :D
och sen blir det engelskaglosor, tyskaglosor,
matteläxor och fysikläxa ! :) hoppas mamma
kommer hem snart så hon kan hjälpa mig !
Sen ska mamma och jag kolla i klädkatalogerna
och kolla vad jag ska beställa. Sen blir det
halebop.se och kolla deras erbjudande som
jag tycker lät så smidigt, & kolla på en ny telefon !
Jag tycker det låter perfekt iaf ;) Och sen ska jag
ringa Ickis som var hemma idag . faan dej !
men jag älskar dig ändå, tror jag ;) <3
Senare ikväll blir det Andra Avenyn, underbart!<3
ha en bra eftermiddag!

nu känns det föresten att våren är påväg :D !
& jag älskar det, så underbart är det verkligen.
hoppas bara att det kan hålla i sig och att vi
slipper snön . Men snart är de ju april så det
är inte helt omöjligt ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0