12 mars

Idag var det skola igen . Men det gjorde inte mig någonting alls :D
Min nyckel är fortfarande inte återfunnen, så Eddie är lite tjurig på
mig emellanåt när jag ber om nyckeln :) menmen, lika bra att han
vänjer sig ;) . Första lektionen hade vi elevens val med Camilla .
Då gjorde jag halva matteläxan och lite av mina Kemirapporter .
Det var lite svårt och minnas hur min labb gick till eftersom det
var 3 veckor sedan nu, och sen var jag rätt stressad då med
eftersom Henke typ vägrade sammarbeta och gjorde vissa
labbar på egen hand och sen frågade han mig: "elin, vilken
är du på :) " (skiit stolt) och då svarade jag frågande: "samma
som dig, vad annars?" .. då hade han ju redan gjort klart
proteinlabben, och skulle börja på sin stärkelse !  jag trodde
ju liksom att vi skulle sammarbeta :O jag hade ju självfallet
klarat och göra labbarna på egen hand.. men en del av provet
gick ju ut på och sammarbeta.. menmen! Labbrapporterna
blev bra iaf så vi får hoppas att denna hemska historie slutar
lyckligt ändå :D Men iaf.. efter elevens val hade vi matte ..
Cissi blev lite förbannad på vissa killar i klassen så hon var
inte på toppen humör xD men jag pratade inte med Timmy
eller Jonathan på typ hela lektionen :D så jag jobbade rätt
många sidor, ska nog fortsätta med det :) efter det var det
musik, det var as roligt :D Sara (läraren) är verkligen toppen (Y)
Jag lärde mig spela de där bluessakerna på gitarr .
Fast jag har fortfarande inte G-acordet, jag har för korta fingrar
för och nå upp till E-strängen xD haha! Men Sara hittade ett
annat ställe som jag kunde ha min tumme på så då nådde jag
faktiskt.. men har lite kvar och lära, men nästa vecka ;D
Sen hade vi lång rast, satt med Stina, Hanna & Ickis när de
spelade kort.. Jag skrev det sista på mina labbar :)
efter det åt vi lunch, det var kycklingsallad . Jag tycker inte
att det är världens bästa mat :S jag kan typ äta max 5-6
tuggor, sen tröttnar jag typ ;P haha.. men åt en macka iaf .
Sen var det rast, sen engelska :) den var också rolig,
för första gången på länge hade jag med mig loggboken
så jag kunde skriva i nästa veckas läxa (tummen upp för mig)!
Sen (ursäkta mig att jag använder ordet "sen" hela tiden i mina
texter, men vafan.. det heter ju det när saker kommer efter
varandra och man berättar om det såhär i efterhand, så det
får ni faktiskt leva med :) .. Sen då iaf, hade vi NO & fysik .
Vi pratade om ljud & hörsel, någonting som intresserar
mig väldigt mkt eftersom jag faktiskt är skadad av ljudet
själv xD Det var filmer om discon med mera.. och hög volym
i Ipod-lurarna . Att folk därför fått tinnitus av det . Så jag
kände ingen skamd alls, jag är ju född med det :D ..
En annan rolig sak på No:n var att Ida somnade xD
när vi kollat klart på andra filmen låg hon bara där helt
jävla utslagen på bänken :P haha! såg riktigt roligt ut
ska du veta gumman ;) <3 julia puffade lite snällt på henne
men det behövdes ju för fasen hårda puffar för och väcka
henne, så jag skakade henne¨på axeln och då vaknade hon! :D
Roligt det måste vara och vakna och se att hela klassen bara
står över en och skrattar :) , tänk om man vaknade så fast på
morgonen.. i sin egen säng :O haha ..

Sen var det hemresan, Albin mimade till en Spice-Girl´s låt (Y)
det var så jävla roligt så det var längesen jag skrattade så mkt
alltså xD så jäkla rolig är han den killen! Väl i Ram så gick
jag och Ickis ut och gick, den vanliga rundan såklart :D
fast idag var det lite kallare än tidigare i veckan då solen
sken så underbart :) När jag kom in till mormor sedan
hade hon gjort strömming, det var kanon gott . Sedan la vi
på ngn grekisk krydda, då blev det ännu godare :D
Sen läste jag igenom sidorna på hemkunskapen, det är ju
bra.. även om jag nog skulle behöva en lite noggrannare
genomgång senare ikväll :) kl 16.58 ska jag nog gå ner
till Wärdshuset och vänta på att Wågessons-bilen kommer
och plockar upp mig för och sedan färdas vidare mot Braås..
ska bli roligt :D är verkligen skit kul & vara tillbaka där !
alla småtjejer är så underbart söta & glada :))

Ha en fortsatt bra eftermiddag/kväll gott folk :D
det tänker iaf jag ha, sov gott .. pusssssss
(Ida, var inte uppe till 06.15 idag då..? ;) haha)

Kommentarer
Postat av: Ida <3

Elin , mobbas inte ! Haha ! Jag somnade snabbt igårkväll ska du veta ;) ! <3

2009-03-13 @ 18:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0