19 mars

Eftersom jag inte hinner skriva ikväll eftersom min dag är tätt planerat får jag väl ta och skriva nu istället :)
Nu sitter jag i datasalen bredvid Ida och några andra i min klass.
Tidigare imorse hade vi prisutdelning från Temadagarna vi hade för några veckor sedan.
Vår grupp vann inte, kom inte tvåa och kom inte heller trea :)
fast det var ingenting jag förväntade mig heller :P vi var rätt dåliga måste jag erkänna xD
Jag har as ont i nacken nu för jag har kollat ner på pappret, upp på datorn,
ner på pappret & sen upp på datorn.
Så jag tog en paus nu där jag bara behöver kolla på datorn :)
Nu om jag inte har fel har vi matte, hoppas jag hinner komma in i röda kursen idag i alla fall.
Sen har vi musik, och det brukar ju vara roligt så det blir det säkert idag med ! :D
sen en timmes lunch, då ska jag ringa min praoplats och kolla mellan
vilka tider jag ska jobba :) , hoppas inte det kostar för mkt eftersom jag just nu
sparar pengar på mobilen ;) jag vet, jag är snål! :) ,
Sen är det engelska och förhör på läxan .
Efter det ännu ett förhör fast det är i fysik !
Sen blir det och gå ner till konfan, det är bara några gånger
kvar och sen är det över ju :) plus lägret om två veckor .
Kl 17 åker jag till Braås, det ska bli kul men jag vet att jag kommer bli
så jävla trött xD Så det blir väl hem och bara äta och sova :)
Nu har jag inte så mkt mer och skriva,
denna dagen kommer nog inte bli så rolig ändå !
Ha en bra dag allihopa!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0