tråkigt .

Nu sitter jag här och har jätte tråkigt .
missade Wipeout så jag är skitsur !
Jag behöver någon och käka med
denna veckan, Stina kunde tyvärr
inte . Så om någon praoar i Vetlanda
denna veckan och har lust och käka
med en faktiskt glad tjej, så säg till :)
Blir och smsa ikväll, om jag inte minns
fel skulle Frida hängt på mig och Stina,
så ska snacka med henne :)

Annars var ja nyss inne på bilddagboken,
för jag skulle kolla på Lindas kille :) Då
hade jag fått en kommentar på några
bilder, och på en bild var det en som
skrivit  "Känner inte dig, men du har fina
ögon " Då blev jag glad, asglad blev jag!
Ville ju tacka, men då kunde jag inte svara
till den användaren tyvärr . tack ändå, :D .


Jag är helt förälskad i dessa skor . Sommarskor med ju , :D


denna klänning är också enligt mig helt underbar, den ska bli min, :D


Kommentarer
Postat av: Esmeralda

Skitsnyggaskor! :D

2009-04-01 @ 21:18:42
URL: http://alittlebitlonger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0