20 mars



Idag är jag hemma, nej jag är inte sjuk . Jag stannade hemma av en helt
annan anledning.. Jag klarar inte av en i min klass, så är det bara . & det
har ingenting med att jag bara hatar honom liksom. Men det är svårt och
förklara, och jag vill inte uttala mig om det på bloggen heller. Men när jag
ringde Ickis var också hemma, så då ringde jag Jesper men han var
också hemma idag :O Sen ringde mamma till skolan istället, så nu väntar
jag på att Camilla ska ringa så jag kan förklara mig . Måste skriva rent
mina svenska uppsatser så jag blir färdig :)  . Vi ska skriva rent på datorn
tyvärr, jag föredrar ju och skriva för hand :) annars vet jag inte vad jag ska
hitta på idag. Kolla på film blir det nog, :) Måste ringa och be någon ta
hem min loggbok för i den ligger ju mina praopapper & sen ska matteboken
hem med . Timmy och jag tävlar ju lite ;) . Så jag måste ha bra på provet
som någon gång kommer :P Vem det blir jag ringer och ber ta med sakerna
vet jag inte . Varken Ickis eller Jesper är ju i skolan :S .. & nu ska jag nog
ringa pappa och säga att jag inte gick till skolan . Så han inte undrar varför
jag inte kommer med bussen i eftermiddag . Åååh, nu sitter de i skolan och
diskuterar fusket som tydligen förekommit i vår klass . Jag hade viljat delta
där för jag tycker det är helt sjukt och sen ska ingen som inte fuskat bli
anklagad eftersom det känns som om det lätt skulle kunna hända . Men
jag vet vilka som har fuskat och eftersom jag är så emot detta så skulle
jag kunna säga det direkt till lärarna.. Men hoppas ni känner pressen
själva och aldrig gör om det . Ni kanske inte tror lärarna ser så mycket,
och det är sant . De kan inte se allt, men vi andra i klassen . Har du då
skaffat dig fiender blir du ditsatt innan du hinner blinka . Men jag tycker
vissa regler bör ändras. Men jag är ju inte lärare så. Men hade jag varit
det hade jag fått ryck xD Det var ju inte bara i vår klass de fuskat.. men i
åttan var det ju . & då blir ju alla nästan automatiskt anklagade . Hoppas
detta löser sig , men jag har en känsla av att om någon blir anklagad så
kommer det låta såhär .."men vafan, jag gjorde ju inte så.. kärring som
anklagar mig, jag har ju inte gjort ngt.. blabla" någon som instämmer..?
Så snälla stå för vad ni gjort . Ni kan inte snacka er ur det, för några i
klassen vet ju att ni fuskat . Och det kvittar hur nära de står dig, de kmr
ändå tänka snätt om er . Eller så skulle iaf jag göra, & jag tror de flesta
andra känner så med ! men nog pratat om detta :) Har en god nyhet med,
och det är att jag ska få följa med till Göteborg och hämta Lina & Jimmi
när dem kommer hem, :D ! jag är skit glad, och det är inte långt kvar
heller . det är bara 21 dagar kvar :) , Solen verkar skina idag med, men
det är fortfarande kallt tyvärr..! men snart, snat ! :) tänk va mysigt  !! :D
ickis och jag ska sitta på husbåten och lalallalaa.. :P & Becca och jag
ska också träffas då när hon är i Ram, lite har jag ju redan planerat ;)
Nu ska jag lyssna lite på Rix via datorn och bara ha trevligt . Jag känner
mig kanske lite skolkis men vad missar jag..? So-provet som vi kanske
får tillbaka och boxningen.. det känns lite tråkigt faktiskt . Men det kmr
ju någon gång igen :D hemkunskapen.. suck.. läraren har blivit så
jävla tjurig :O hon har varit jätte glad och pigg . Jag har verkligen tyckt
om henne jätte mkt, hon är ju cool ju . Men nu vet jag inte vad som
har hänt :O hon har varit såhär i två veckor

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha , sommar sommar med ELIN <3

2009-03-22 @ 21:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0