18 mars


måns möller är coolingen och ingen
annan, han är king som fan :D (Y)


Dagen idag har varit bra, mycket bra måste jag säga .
På morgonen när jag vaknade var det jätte ljust .
det kändes typ som om klockan var 9 eller något .
därför kändes det även som om jag hade sovmorgon!
Solen kikade även fram, därför blev det gul tröja & gula
strumpor, :) haha . Påväg till bussen njöt jag bara av
solen och värmen . Men Jesper var inte med bussen,
han försov sej antagligen eller så är han sjuk . Så
min bussresa var otroligt tråkig måste jag säga .
Väl i skolan var det svenska, då skrev jag till lite extra
saker på min deckare och sen lämnade jag in den :)
Medan Camilla läste så läste jag själv ut boken jag
läst nu, Tillsammans, heter den . Jag vet inte om jag
tycker den var speciellt bra . På baksidan lät det som
om den var jätte spännande, men det var den ju inte
precis . Det var lite hemskt kanske, för en av killarna
blev misshandlad av sin pappa. Hade jag inte läst
baksidan hade jag inte brytt mig om och störa mig
på innehållet . Menmen, så är det ibland . Sista
sidan var verkligen jobbig, ush.. Efter svenskan var
det matte . Jag är riktigt stolt för nu är det jag som
förklarar Timmy och inte tvärtom :D & vi har kommit
överrens om att vi ska ha VG-MVG på nästa matteprov,
hoppas det håller bara ;) Men det tror jag, eftersom
att jag fått något pluggdamp som gör att jag kan
plugga eller enbart läsa och lära i flera timmar .
Börjar undra om någonting är fel xD På engelskan
pratade vi om Josef Fritlz, ni vet gubbäcklet i Österrike
som stängde in sin dotter i 24 år och hon födde 7
barn..? Alla vet ju vem jag snackar om, eller hur ?
Iaf så hade Ida aldrig hört ett knyst om denne man xD
jag fick typ panik och höll på och bryta ut . Det var ju
hela förra vårens hemskhet och hela förra våren nyhet .
Sen var det lunch, fiskgratäng.. inte speciellt gott måste
jag nog erkänna . Men jäklar va pizzasalladen i skolan
är god :D Kan äta en hel tallrik om så det behövdes !
Tyskan var tråkig, tyskan har typ blivit tråkig . Och jag
vet inte vad jag ska göra för jag vill inte att tyskan ska
vara tråkig ! Men Tom gör den iaf mkt bättre, den killen
har fantasi & humor vill jag lova xD På idrottsinriktningen
kunde jag tyvärr inte vara med . Pappa skickade med
mig lappen i morse :) Men istället satt jag & Frida och
snackade om sperma.. vi missförstod varandra rätt
rejält ! Och Meyer, du missförstod med :D men det
var kul och prata sånt med Frida.. det är ingen annan
som vill prata sånt med mig xD alla säger:"elin, det är
det enda du kan prata om, sex, sperma & mens"
jamen vadå då xD ? Linus och jag sprang även iväg
till hemkunskapen där Magnus & Mikael hade en 
idrottsinriktningsgrupp och jag fick två pizzabitar :D
de var goda, riktigt goda ! Sen hängde jag med Ida
hem till henne . Vi gick ut med Issa först, då skulle
Ida jaga upp Issa så att hon sprang, och då ramlade
hon xD det var as roligt för hon blev helt lerig på hela
kroppssidan xD fyfasen va kul det var ! Sen tvingade
jag henne och sätta på One Tree Hill, så då kollade
vi på det och småpratade samtidigt :) det var jätte
trevligt ! Kl 18.00 typ så drog vi till Myresjö och kollade
på Myresjö-Vetlanda FF, det var skoj men kallt som fan!
Träffade Bella med, det var kul ! :) och Emily är ju för 
skön xD .."Min kille har nummer 10, han har tvättbräda.." :D
skit stolt var hon xD .."Jamen min kille känner du väl igen?"
haha xD Jag garvar fortfarande åt henne asså :P
När Ida och jag inte kände våra tår längre och matchen
var slut så åkte vi till ishallen med Antons mamma och
kollade på hockeyn . Där träffade vi Stina med som
tidigare suttit via sms och mobbat mig..:"ni hinner aldrig
elin :P " då blev jag nästan småtjurig, hatar när folk
småretas sådär och jag vet att jag inte riktigt har rätt xD
Iaf så vann Boro med 5-3, det var gött ;)
Nu är jag jätte trött, det var jag enda sedan jag satte
mig i bilen . Men sen när pappa satte på humorskivan
kunde jag ju inte sluta skratta, så nu är jag på G igen :D
Så nu ska väl försöka läsa igenom fysiken igen så att
jag blir lite trött igen :P Godnatt allihopa :)
puss!<3

ps, härligt att Ickis var tillbaka i skolan idag, jag saknade
dig igår ju..! & imorgon har jag jätte mkt roliga saker
och berätta för dig :)  kräm på det!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0