12 maj

På morgonen var jag så otroligt pigg ,
vet inte vad det var med mig . Hade
något ryck så jag bara sjöng hela tiden.
I bussen pluggade jag till tyskaprovet .
Eller det lilla läxförhöret på en halv A4
sida . Lurade ? Det var ingenting ju ..
Tekniken sög, jag hatar verkligen teknik.
Det är så onödigt och så tråkigt . Nästa
vecka blir min högtalare klar, utan tvekan .
På biologin skulle vi svara på massa
frågor om puberteten och killens underliv .
Vi skulle måla upp killen underliv, jag lovar ,
min blev lugnt snyggast ;) . På idrotten hade
vi orientering , jag och Stina tog 13 kontroller .
Ska fortsätta på fredag på egen hand :) .
Nu har jag pluggat ett tag, käka sen ska jag
ringa Ickis, det lovade jag . Hon var ju inte
i skolan idag :( . Det var tråkigt tycker jag .


ikväll är det Eurovision Song Contest , första semifinalen . hoppas att det
går vägen för Malena , det är hon värd ! Tyvärr ska jag inte kolla, har ju
matteprov och då behöver jag sömntimmarna :) .

Stina, är helt underbar , hon hjälpte mig på
tekniken jätte mycket . Bara sket i sitt eget .
Det tycker jag är jätte snällt av en kompis .
Och idrotten var också helt kanon , älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0