13 maj

Idag hade vi matteprov, det gick faktiskt bättre än vad jag trodde .
Fast det kändes som om det gick så snabbt, jag minns typ inget .
Då blir man lite orolig . Annars tror jag inte att det var så mycket
mera :) Trevlig lunchrast iallafall, min klass är bäst :) <3 .
På idrottsinriktningen blev det jag och Ida, som vanligt .
Alltid lika trevligt , du är underbar tjejen . ÄLSKAR DIG MASSA <3
Klockan tio i sju kommer Emelie och hämtar mig, sen drar vi
och tränar lite golf . Det är planerat inför kvällen, inga läxor eller
prov så det är ju skönt . Annars känner jag mig hängig, inte på
ge för någonting alls :S Märks det ? Tyvärr vet jag inte varför ,
men jag hoppas att det vänder snart :) ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag älskar dig massor Elin :D <3

2009-05-13 @ 17:00:57
URL: http://idaarmittnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0