19 maj

Den här dagen var mkt rolig och den behövdes verkligen !
Vi gick till 10.30, förstå gött ? Efter det åt jag, sen gick jag
hem till Stina . Vi hade så sjukt roligt . Den tjejen är så
underbar så jag vet inte vad , vi satt och snackade jätte
länge om allt möjligt . Sedan åkte vi in till trakfikskolan,
för Stina skulle göra sånt där prov . Det var roligt faktiskt :)
Nu har jag lärt mig endel med ! Lite senare åkte vi ner till
Ramkvilla, för Filip skulle träna golf . Då ringde vi Ickis och
frågade om hon ville göra ngt . Det ville hon ju självklart ;)
Så då började vi gå mot Mördarberget / Kalvberget .
vet ni vad vi hittar uppe på berget :O ett bögpar, och inte
nog med det . De låg ju och hånglade också :O haaha .
Så mkt som vi skrattade då vet jag inte om jag nånsin
kommer göra igen xD . tack för allt stina, och ickis :) <3

Nu sitter jag här hemma, har sjukt ont i magen . Jag kan
faktiskt inte gå , det är på gränsen att jag kan sitta . Det
är jätte läskigt . Ska visa lite kläder för mamma också .
Får se om hon tycker jag ska beställa dem eller inte ,
själv kan jag ju inte bestämma mig :) haha, sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0